Klantenservice

Welkom bij de Klantenservice van BijzonderMOOI* 

Je bent 365 dagen per jaar 24 uur per dag welkom bij BijzonderMOOI* voor origineel (Dutch) design dat mooi, vernieuwend én betaalbaar is.

Wil je snel informatie, ga dan naar de veelgestelde vragen (FAQ) onderaan deze pagina.

 

BijzonderMOOI*
Contactpersonen: Franka Witlox en Monique Deckers
Molenstraat 18 
5691 AJ Son en Breugel
The Netherlands

Mail: [email protected]

KvK nummer: 77803701
BTW nummer: NL861152001B01

Levering & prijs
We leveren uit voorraad. Bestellingen op werkdagen die voor 15.00 uur geplaatst 
en betaald zijn worden dezelfde dag verzonden. Sommige producten hebben een langere levertijd! De exacte levertijd staat bij elk product vermeld. Alle prijzen zijn inclusief BTW. Klik voor meer informatie over verzenden.

 

Klachtafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt uw klacht doorgeven per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 
Onze gegevens: 
 
BijzonderMOOI*
Contactpersonen: Franka Witlox en Monique Deckers
Molenstraat 18 
5691 AJ Son en Breugel
The Netherlands


[email protected]

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 
Beveiligde site & veilig betalen
Met behulp van geavanceerde SSL technologie worden transactiegegevens versleuteld en worden je gegevens veilig over het internet verstuurd. Kijk bij het betalen naar de 'https://' in de adresbalk van je browser - de 's' staat voor 'secure' (=veilig).

Je kunt eenvoudig en veilig betalen met iDEAL, creditcard (Visacard, Maestrocard, Mastercard), PayPal, Bankcontact/Mister Cash, KBC, ING Homepay, Bankoverschrijving of veilig achteraf betalen via Billink. Klik voor meer informatie over betalen.
 
Snelle levering
We streven ernaar om binnen twee werkdagen te leveren na ontvangst van betaling. Bestellingen voor 15.00 uur worden dezelfde dag verzonden. PostNL levert in 98% van de gevallen binnen 1 dag. We kunnen echter nooit garantie geven dat je bestelling de volgende dag aankomt.
 
Als we de bestelling versturen ontvang je van ons een e-mail. Je kunt er dan vanuit gaan dat het pakket hoogstwaarschijnlijk de volgende dag aangeboden wordt. 

TIP! je kunt je bestelling eenvoudig volgen via je account (op de site rechts bovenaan'inloggen' in de rode balk). Na inloggen kun je hier zien wat de status van je bestelling is en hoeveel bestellingen je geplaatst hebt. Je kunt hier ook je wenslijst inzien.

Als je na drie dagen je pakket nog niet ontvangen hebt mail of bel ons dan even dan kijken we via Track en Trace waar het pakket zich eventueel bevindt.

TIP! betaal met iDEAL, creditcard, PayPal, Bankcontact/Mister Cash, KBC of ING Homepay voor snelle verzending.

Afhalen aan de balie
Pakketten kunnen afgehaald worden op het adres Molenstraat 18 5691 AJ of Nolensstraat 17 5694 CL in Son en Breugel. Altijd in overleg met Franka en Monique 06-51637585, zodat de pakketten klaar staan voor ophalen. 
 
Leveren uit voorraad
We leveren uit voorraad. Indien het product niet voorradig is dan staat dat vermeldt bij het betreffende product en wordt je na je bestelling per e-mail op de hoogte gebracht van de verwachte levertijd. Orders worden compleet uitgestuurd. Dat wil zeggen: als er een product bij zit wat tijdelijk niet voorradig is dan wachten we met uitsturen tot alles weer leverbaar is. Als er haast is bij de klant dan gaan we in overleg de order in gedeeltes uitsturen.

Het pakket wordt in Nederland aangeboden door PostNL of door onze eigen chauffeurs (bij kostbare of breekbare producten). Er wordt twee keer aangeboden. Daarna krijg je een afhaalbericht en kun je je bestelling ophalen bij het Postkantoor. Daar blijft het pakket ongeveer 1 week. 

In het buitenland verzenden we via UPS of PostNL.

Lage verzendkosten:
Gratis verzending vanaf € 50,00 in Nederland
 
Land       Verzendkosten      Gratis vanaf     Levertijd
Nederland     € 4,95   € 50,-   1-2 werkdagen
België     € 7,95   € 75,-   2-3 werkdagen
Duitsland     € 8,27   € 75,-   2-3 werkdagen
Engeland     € 17,50   € 100,-   2-3 werkdagen 
Denemarken     € 14,00   € 100,-   3-4 werkdagen
Ierland     € 18,00   € 100,-   2-3 werkdagen
Zweden     € 19,00   € 100,-   2-3 werkdagen
Finland     € 18,00   € 100,-   2-4 werkdagen
Zwitserland     € 36,30   € 250,-   2-3 werkdagen
Oostenrijk     € 12,00   € 100,-   2-4 werkdagen

 

Andere landen op aanvraag. Stuur een mail naar [email protected] voor verzendkosten.

 

Ruilen is geen enkel probleem
Niet helemaal tevreden over je bestelling? Binnen 14 dagen na levering kun je producten zonder opgaaf van reden retourneren.
 
Retourzendingen worden alleen als volgt in behandeling genomen:

* Meldt de retour aan via [email protected]. Je mag gebruik maken van het herroepingsformulier en deze aan ons (via email ) terug sturen.
* Verpak het onbeschadigde product (als het mogelijk is in originele verpakking) dusdanig dat beschadiging bij terugsturen wordt vermeden
* Zorg dat bij het retour sturen het factuurnummer wordt vermeld
* Zodra wij de artikelen in goede orde hebben ontvangen, crediteren wij het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen.


Als je een of meerdere artikelen uit de bestelling houdt, dan krijg je alleen de kosten van de rest van de bestelling terug, niet de verzendkosten. 

Producten kunnen worden geretourneerd naar onderstaand adres:

BijzonderMOOI*
Contactpersonen: Franka Witlox en Monique Deckers
Molenstraat 18 
5691 AJ Son en Breugel
The Netherlands

De kosten voor retourzendingen zijn volledig voor eigen rekening. Als een bestelling toegestuurd is in envelop mag deze ook retour in een envelop

Kosten van retour in een doos zijn afhankelijk van de grootte en gewicht van de doos. 
Let op bij dure producten! Het is raadzaam om deze verzekerd te laten retourneren. Defecte producten worden niet door ons vergoed.
 

Op alle leveringen door BijzonderMOOI* gelden onze algemene voorwaarden. Ze zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel in Eindhoven. Klik hier voor de algemene voorwaarden.


Extra Informatie

Voor voorraadinformatie of vragen/klachten over je bestelling mail: [email protected] of bel +31(0)6 51637585

 
Contactpersonen: Franka Witlox en Monique Deckers
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00-16.00 uur
 

Privacy 
BijzonderMOOI* respecteert de privacy van alle gebruikers. Bij het inloggen als nieuwe klant wordt er een aantal gegevens van je gevraagd. De persoonlijke informatie die je ons verschaft wordt uiterst vertrouwelijk behandeld. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om je bestelling zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen en worden onder geen enkele voorwaarde aan derden overgedragen.

 

Reviews

Wij verzamelen reviews via het platform van WebwinkelKeur. Als u een review achterlaat via WebwinkelKeur dan bent u verplicht om uw naam, woonplaats en e-mailadres op te geven. WebwinkelKeur deelt deze gegevens met ons, zodat wij de review aan uw bestelling kunnen koppelen. WebwinkelKeur publiceert uw naam en woonplaats eveneens op de eigen website. In sommige gevallen kan WebwinkelKeur contact met u opnemen om een toelichting op uw review te geven. In het geval dat wij u uitnodigen om een review achter te laten delen wij uw naam en e-mailadres met WebwinkelKeur. Zij gebruiken deze gegevens enkel met het doel u uit te nodigen om een review achter te laten. WebwinkelKeur heeft passende technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beschermen. WebwinkelKeur behoudt zich het recht voor om ten behoeve van het leveren van de dienstverlening derden in te schakelen, hiervoor hebben wij aan WebwinkelKeur toestemming gegeven. Alle hierboven genoemde waarborgen met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens zijn eveneens van toepassing op de onderdelen van de dienstverlening waarvoor WebwinkelKeur derden inschakelt. Zie ook Privacybeleid BijzonderMOOI*


Geef ons je mening

Wij horen graag hoe we onze service kunnen verbeteren, aarzel niet om contact met ons op te nemen. 

 

Veelgestelde vragen
Je vindt hier alle antwoorden op de meest gestelde vragen. Kom je er niet uit? BijzonderMOOI* helpt je graag het antwoord te vinden op je vraag. Neem contact op via het contactformulier, per e-mail of bel met onze klantenservice op maandag t/m vrijdag van 9.30:00 tot 16:00 uur op nummer +31(0)6 51637585. 

1 Bestelling
1.1 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

98% wordt doorgaans door Post.NL binnen 1 á 2 werkdagen geleverd.

 

1.2 Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee, wij kunnen helaas geen wijzigingen aanbrengen in je bestelling. Om je bestelling zo snel mogelijk te kunnen bezorgen, gaan wij daar direct mee aan de slag in ons magazijn!

Heb je je bestelling minder dan een kwartier geleden geplaatst? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Wij kijken graag of wij je bestelling nog kunnen annuleren.

 

1.3 Welke betaalmethoden accepteert de BijzonderMOOI?

Wij maken het je graag zo gemakkelijk mogelijk om een bestelling bij ons te voltooien. Om te betalen op Bijzondermooi.nl kun je gebruik maken van:

✓ iDeal
✓ Creditcard
✓ PayPal
✓ Achteraf Betalen via Billink
✓ Bankoverschrijving
✓ KBC
✓ ING Homepay
✓ Bankcontact/Mister Cash
✓ Apple Pay

 

1.4 Kan ik achteraf betalen?

Ja, je kunt achteraf betalen via Billink, bij de afronding van de bestelling en invullen van uw n.a.w. gegevens krijgt u de optie "Achteraf betalen"

 

1.5 Hoe stuur ik een product retour?

Graag je retour aanmelden per email [email protected] met bestel,- en factuurnummer, eventueel met opgaaf van reden. Je kunt gebruik maken van retourformulier (herroepingsformulier), hier te downloaden. 

 

1.6 Hoe krijg ik mijn geld terug na retournering?

Je stuurt je bestelling per post aan ons terug, je krijgt het aankoopbedrag altijd terug op dezelfde manier als hoe er betaald is.

 

1.7 Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij je pakket hebben ontvangen, doen wij ons best de aankoopprijs zo snel mogelijk aan je terug te boeken. Dat duurt maximaal 10 dagen, maar gaat meestal veel sneller! Je krijgt de aankoopprijs terug op dezelfde manier waarop je hebt betaald.

Na tien dagen jouw geld nog niet terug? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Houd je ordernummer en het afgiftebewijs van de terugzending dan bij de hand.

 

1.8 Hoe neem ik contact op met BijzonderMOOI*?

Dat kan 24/7 per email [email protected] of op werkdagen telefonisch op 06-51637585 tussen 9.00 - 16.00 uur.

 

1.9 Wordt er dagelijks verzonden?

Op werkdagen vòòr 16.00 uur besteld wordt dezelfde dag verzonden met Post.NL, op werkdagen ontvangt u uw pakket 1 tot 2 dagen na verzending.