Klantenservice

Welkom bij de Klantenservice van BijzonderMOOI* 

Je bent 365 dagen per jaar 24 uur per dag welkom bij BijzonderMOOI* voor origineel (Dutch) design dat mooi, vernieuwend én betaalbaar is.

Wil je snel informatie, ga dan naar de veelgestelde vragen (FAQ) onderaan deze pagina.

BijzonderMOOI*
Contactpersoon: Angela Sanders
Van den Elsenstraat 20-A
5694 NG Son en Breugel
The Netherlands

info@bijzondermooi.nl

KvK nummer:64576396
BTW nummer: 143368151B04

Levering & prijs
We leveren uit voorraad. Bestellingen op werkdagen die voor 16.00 uur geplaatst 
en betaald zijn worden dezelfde dag verzonden. Sommige producten hebben een langere levertijd! De exacte levertijd staat bij elk product vermeld. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

 

Klachtafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 
Onze gegevens: 
 
BijzonderMOOI*
Contactpersoon: Angela Sanders
Van den Elsenstraat 20-A
5694 NG Son en Breugel
The Netherlands

info@bijzondermooi.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
 
Klik voor meer informatie over: Verzenden en Retourneren & Betalen

Beveiligde site & veilig betalen
Met behulp van geavanceerde SSL technologie worden transactiegegevens versleuteld en worden je gegevens veilig over het internet verstuurd. Kijk bij het betalen naar de 'https://' in de adresbalk van je browser - de 's' staat voor 'secure' (=veilig).

Je kunt eenvoudig en veilig betalen met iDEAL, creditcard (Visacard, Maestrocard, Mastercard), PayPal, Bankoverschrijving of veilig achteraf betalen via Billink.
 
iDEAL

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Daarna klik je op de iDEAL-betaalknop en selecteer je de bank. Vervolgens word je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door je bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en daarna autoriseer je de betaling. iDEAL wordt ondersteund door Rabobank, ABN AMRO, ING Bank, Postbank, en SNS. 
 
Achteraf betalen met Billink


Billink is de pionier op het gebied van achteraf betalen; de innovatieve betaaloplossing voor de online retail. Met de betrouwbare kennis van ruim 11,6 miljoen Nederlandse consumenten en bedrijven is Billink de achteraf betaaloplossing. Veilig, betrouwbaar, snel... en Nederlands!

Betalen met Billink werkt heel eenvoudig. Jouw bestellingen ontvang je in huis en je betaalt achteraf hetgeen dat je wilt houden. Geen gedoe met vooruit betalen of wachten op retourgeld. Namens Billink ontvang je een factuur welke je binnen 14 dagen kan betalen.

Lightspeed payments



Lightspeed payments in samenwerking met Mollie staat voor een veilige verwerking van online betalingen. Lightspeed verwerkt voor BijzonderMOOI* alle betalingen. Je wordt op het moment van betaling dan ook doorverwezen naar een pagina van Lightspeed Payments.
 
Vooruitbetaling
Als je liever niet online betaalt, dan kan je het bedrag ook overmaken. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij je bestelling verzenden. Eventuele kosten voor een overboeking vanuit het buitenland, zijn voor rekening van de koper.

Creditcard, Mastercard
1. je plaatst je bestelling en kiest voor betaling met creditcard.
2. Vul het creditcardnummer, vervaldatum en CID/CVC - code in.
3. De gegevens worden naar de creditcard maatschappij gestuurd.
4. Wanneer de transactie is geautoriseerd ontvang je hierover bericht.
5. Het bedrag wordt aan het eind van de maand van je rekening afgeschreven.
 
PayPal

Gerelateerde afbeelding
PayPal is een online betaalservice waarmee je in online winkels kunt betalen. Maar je kunt met PayPal ook online geld overmaken naar familie en vrienden, of ontvangen. PayPal heeft wereldwijd ruim 150 miljoen rekeningen. Je kunt betalen vanaf je bankrekening, creditcard, of via het saldo van je PayPal-rekening.


Snelle levering
We streven ernaar om binnen twee werkdagen te leveren na ontvangst van betaling. Bestellingen voor 16.00 uur worden dezelfde dag verzonden. PostNL levert in 98% van de gevallen binnen 1 dag. We kunnen echter nooit garantie geven dat je bestelling de volgende dag aankomt.
 
Als we de bestelling versturen ontvang je van ons een e-mail. Je kunt er dan vanuit gaan dat het pakket hoogstwaarschijnlijk de volgende dag aangeboden wordt. 

TIP! je kunt je bestelling eenvoudig volgen via je account (op de site rechts bovenaan'inloggen' in de rode balk). Na inloggen kun je hier zien wat de status van je bestelling is en hoeveel bestellingen je geplaatst hebt. Je kunt hier ook je wenslijst inzien.

Als je na drie dagen je pakket nog niet ontvangen hebt mail of bel ons dan even dan kijken we via Track en Trace waar het pakket zich eventueel bevindt.

TIP! betaal met iDEAL, creditcard of PayPal voor snelle verzending.

Afhalen aan de balie
Pakketten kunnen afgehaald worden op het adres Van den Elsenstraat 20-A, in Son en Breugel. Altijd in overleg met Angela 06-12448555, zodat de pakketten klaar staan voor ophalen. 
 
Leveren uit voorraad
We leveren uit voorraad. Indien het product niet voorradig is dan staat dat vermeldt bij het betreffende product en wordt je na je bestelling per e-mail op de hoogte gebracht van de verwachte levertijd. Orders worden compleet uitgestuurd. Dat wil zeggen: als er een product bij zit wat tijdelijk niet voorradig is dan wachten we met uitsturen tot alles weer leverbaar is. Als er haast is bij de klant dan gaan we in overleg de order in gedeeltes uitsturen.

Het pakket wordt in Nederland aangeboden met handtekening ontvangst door PostNL of door onze eigen chauffeurs (bij kostbare of breekbare producten). Er wordt twee keer aangeboden. Daarna krijg je een afhaalbericht en kun je je bestelling ophalen bij het Postkantoor. Daar blijft het pakket ongeveer 1 week. 

In het buitenland verzenden we via UPS of PostNL.

 Lage verzendkosten:
 Gratis verzending vanaf € 20,00 in Nederland

* Nederland € 2,95 onder € 20,00
* België € 6,95 (gemiddelde levertijd 2 dagen)
* Duitsland € 7,95 (gemiddelde levertijd 2 dagen)
* Engeland € 15,00 (We leveren niet aan the Channel Islands)
* Denemarken € 17,50 (gemiddelde levertijd 5 dagen)
* Ierland € 17,50 (gemiddelde levertijd 5 dagen)
* Zweden € 17,50 (gemiddelde levertijd 5 dagen)
* Finland € 20,00 (gemiddelde levertijd 5 dagen)
* Andere landen binnen de Europese unie € 15,00
* Voor bestellingen buiten Europa is de prijs op aanvraag. Stuur een mail naar info@bijzondermooi.nl voor verzendkosten.
 
Ruilen is geen enkel probleem
Niet helemaal tevreden over je bestelling? Binnen 14 dagen na levering kun je producten zonder opgaaf van reden retourneren.
 
Retourzendingen worden alleen als volgt in behandeling genomen:

* U dient de retour te melden via info@bijzondermooi.nl, u kunt gebruik maken van het herroepingsformulier en aan ons (via email ) terug sturen.
* Verpak het onbeschadigde product (als het mogelijk is in originele verpakking) dusdanig dat beschadiging bij terugsturen wordt vermeden
* Zorg dat bij het retour sturen het factuurnummer wordt vermeld
* Zodra wij de artikelen in goede orde hebben ontvangen, crediteren wij het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen.


Als u een of meerdere artikelen uit de bestelling houdt, dan krijgt u alleen de kosten van de rest van de bestelling terug, niet de verzendkosten. 

Producten kunnen worden geretourneerd naar onderstaand adres:

BijzonderMOOI*
Contactpersoon: Angela Sanders
Van den Elsenstraat 20-A
5694 NG Son en Breugel
The Netherlands

De kosten voor retourzendingen zijn volledig voor rekening van U. Als een bestelling toegestuurd is in envelop mag deze ook retour in een envelop

Kosten van retour in een doos zijn afhankelijk van de grootte en gewicht van de doos. 
Let op bij dure producten! Het is raadzaam om deze verzekerd te laten retourneren. Defecte producten worden niet door ons vergoed.
 
Klachten worden direct opgelost
In alle gevallen worden reële klachten direct opgelost. Neem na vaststelling van de klacht direct contact met ons op door te mailen naar info@bijzondermooi.nl

Op alle leveringen door BijzonderMOOI* gelden onze algemene voorwaarden. Ze zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel in Eindhoven. Klik hier voor de algemene voorwaarden.


Extra Informatie

Voor voorraadinformatie of vragen/klachten over je bestelling mail: info@bijzondermooi.nl of bel +31-6-12448555

 
Contactpersoon: Angela Sanders
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00-16.00 uur
 

Privacy 
BijzonderMOOI* respecteert de privacy van alle gebruikers. Bij het inloggen als nieuwe klant wordt er een aantal gegevens van je gevraagd. De persoonlijke informatie die je ons verschaft wordt uiterst vertrouwelijk behandeld. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om je bestelling zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen en worden onder geen enkele voorwaarde aan derden overgedragen.


Geef ons je mening

Wij horen graag hoe we onze service kunnen verbeteren, aarzel niet om contact met ons op te nemen. 

 

Veelgestelde vragen

1 Bestelling
1.1 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

98% wordt doorgaans door Post.NL binnen 1 á 2 werkdagen geleverd

1.2 Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee, wij kunnen helaas geen wijzigingen aanbrengen in je bestelling. Om je bestelling zo snel mogelijk te kunnen bezorgen, gaan wij daar direct mee aan de slag in ons magazijn!

Heb je je bestelling minder dan een kwartier geleden geplaatst? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Wij kijken graag of wij je bestelling nog kunnen annuleren.

1.3 Welke betaalmethoden accepteert de BijzonderMOOI?

Wij maken het je graag zo gemakkelijk mogelijk om een bestelling bij ons te voltooien. Om te betalen op Bijzondermooi.nl kun je gebruik maken van:

✓ iDeal
✓ Creditcard
✓ PayPal
✓ Achteraf Betalen via Billink

1.4 Kan ik achteraf betalen?

Ja, je kunt achteraf betalen via Billink, bij de afronding van de bestelling en invullen van uw n.a.w. gegevens krijgt u de optie "Achteraf betalen"

1.5 Hoe stuur ik een product retour?

Graag je retour aanmelden per email info@bijzondermooi.nl met bestel,- en factuurnummer, eventueel met opgaaf van reden. Je kunt gebruik maken van retourformulier (herroepingsformulier), hier te downloaden. 

1.6 Hoe krijg ik mijn geld terug na retournering?

Je stuurt je bestelling per post aan ons terug, je krijgt het aankoopbedrag altijd terug op dezelfde manier als hoe er betaald is.

1.7 Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij je pakket hebben ontvangen, doen wij ons best de aankoopprijs zo snel mogelijk aan je terug te boeken. Dat duurt maximaal 10 dagen, maar gaat meestal veel sneller! Je krijgt de aankoopprijs terug op dezelfde manier waarop je hebt betaald.

Na tien dagen jouw geld nog niet terug? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Houd je ordernummer en het afgiftebewijs van de terugzending dan bij de hand.

1.8 Hoe neem ik contact op met BijzonderMOOI*?

Dat kan 24/7 per email info@bijzondermooi.nl of op werkdagen telefonisch op 06-12 44 8 555 tussen 9.00 - 16.00 uur

1.9 Wordt er dagelijks verzonden?

Op werkdagen vòòr 16.00 uur besteld wordt dezelfde dag verzonden met Post.NL, op werkdagen ontvangt u uw pakket 1 tot 2 dagen na verzending

Neem contact op
* Verplichte velden